Умови повернення та обміну

Умови повернення та обміну

150 150 admin

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ТА НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

На всі товари, придбані у нашому інтернет- магазині , поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. З метою запобігання непорозумінь, просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару?

Згідно законодавства України існують 2 випадки, в яких покупець зможете повернути (або обміняти) куплений товар:

-Товар неналежної якості, має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);

-Товар належної якості, але з яких-небудь причин не підійшов покупцеві, при цьому товар не був використаний, збережена цілісність упаковки і розрахунковий документ.

 

Товар, замовлений в нашому Інтернет магазині, ви можете повернути (обміняти) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, відповідно до закону України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну ( поверненню) згідно Постанови Кабінету Міністрів України №172.

Обов’язкові умови для повернення або обміну товару належної якості:

-Товар повинен бути повністю укомплектований

-Наявність оригінальної і неушкодженою упаковки і ярликів

-Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації )

Перед тим, як повернути товар, необхідно обов’язково зв’язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється по Новій пошті або за адресою місто Харків, вулиця  Краснодарська, будинок 177-А

Повернення через Нову пошту

1.Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

2. Для відправки товару необхідно по телефону (097) 263-33-41 отримати реквізити для відправки повернення у менеджера.

3.Пересилка товару здійснюється за рахунок покупця.

4. Після відправки товару необхідно по телефону (097) 263-33-41 повідомити менеджеру номер декларації.

 Повернення грошових коштів здійснюється протягом 7 днів  на картку покупцю чи готівкою при поверненні за адресою м Харків, вулиця Краснодарська, будинок 177-А

Умови повернення для товарів неналежної якості

Магазин може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів, якщо товар був у вживанні і має сліди використання споживачем: подряпини, сколи, потертості, плями і т. п .; товар не зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості , не збережині всі ярлики і заводське маркування.

За яких умов буде відмовлено в заміні товару на новий?

  1. Якщо товар був в експлуатації, має дефекти спричинені споживачем або в неповній комплектації.

2.  Відсутність документа, який підтверджує факт покупки товару (касовий або товарний чек) або гарантійний товар на придбаний товар.

3.  З моменту покупки пройшло більше 14 днів.

Не підлягають обміну або поверненню товари, які відносяться до переліку, визначеного в Додатку №3 Постанови КМУ № 172 від 12 березня 1994 р (предмети сангігієни, парфюмерно-косметичні вироби, дитячі іграшки, м’які дитячі іграшки гумові надувні, зубні щітки, гребінці, гребінці і щітки ,масажні рукавички, білизна натільна, постільна білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці, друковані видання, аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом, товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо) інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)

 

Залишити відповідь

Замовити дзвінок